Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

6 Nisan 2013 Cumartesi

Seattle'dan Kareler..

Eşim o kadar çok fotoğraf çekmiş ki, onlara bakarken ben de gitmiş kadar oldum :) Sizler için en güzel ve değişik olanlarını seçmeye çalıştım..

Bazıları ilk gidişinden (ben hamileydim o zaman ve mevsimlerden sonbahardı) Bazıları ise son iki haftaya ait..


Seattle silüetine gün batımında bakış..


Seattle'ın meşhur binalarından - Space Needle



Seattle sokakları


Bu binanın mimarisi çok ilginç.. çıkmaya korkardım sanırım :)




Bainbridge Island'daki bu evlere bayıldım.. 


Great Wheel of Seattle, Seattle ın ünlü dönme dolabı.





Olympic National Park - Hoh Rain Forest
Yağmur ormanındaki bu ağaçlara, manzaraya bayıldım..


Kalaloch Beach te gün batımı.


Ruby Beach


Ayının keyfine bakar mısınız :)


Washington Park Arboretum


Twilight filminin çekildiği Forks kasabası.. Eşimin dediğine göre vampirler burada rahatça yaşayabilirmiş, puslu ve sisli bir hava hakimmiş :)


Starbucks ilk olarak Seattle'da açılmış, bu da o ilk dükkandan bir foto..

      Çok düzenli ve yaşanılası bir şehir olduğunu söylüyor eşim.. Havası da çok temizmiş, genelde yağmurlu.. Bir söz varmış hatta, Seattle'da ya yağmur yağıyordur yada yağmak üzeredir :) Yol yaklaşık 24 saat sürdüğü için çok yorucu yani çocukla nasıl cesaret ederim bilmiyorum ama Emirhan'la beraber eşimle biz de bir gün gitmeyi istiyoruz..
Herkese güzel haftasonları dilerim..
Sevgiler :)


0 yorum:

Yorum Gönder