Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

1 Şubat 2013 Cuma

Tesettür Nişanlık Modelleri

     Malum bahar yaklaştıkça nişanlar, düğünler de yaklaşıyor.. Bu aralar nişan hazırlığında olan pek çok kişi olduğunu biliyorum ve onlara fikir olması açısından, zamanla netten bulduğum ve arşivlediğim tesettürlü nişanlık modellerini paylaşıyorum sizlerle.. 4 yıl önce bu kadar çeşit yoktu muydu ne :) Son yıllarda nişanlıklar da neredeyse gelinlikler kadar ayrıntılı ve özenli yapılıyor, çok güzel modeller ortaya çıkıyor..
 (Kaynağını hatırladıklarımı yazacağım, bazılarının da üzerinde yazıyor zaten) 














İnci Tanelerim Modaevi diğer modelleri için tık tık


Pembe Pırıltılar çok hoş tasarımları olan bir butik.. Diğer modeller için buraya tık tık






Fatma Sevildi ise son zamanlarda parlayan ve güzel tasarımlara imza atan bir modacı.. sitesi için tık tık 








Şimdilik bu kadar, umarım model arayışı içersinde olanlara biraz fikir vermiştir..

Sevgiler :)



18 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

senin nişanlığında çok hoş bence :)

evet eskiden bu kadar çok çeşit yoktu :(

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Adaşım hemmen iadeyi zayarete geldim. paylaşımları çok güzel.sevgilerimle...

MeLiKeACAR dedi ki...

nişanlığının rengi modeli süper çok beğendim:)

Unknown dedi ki...

Nişanlığının rengine bayıldım:)Ne güzel de yakışmış:)
Evet her şey o kadar değişiyor ki:)o kadar güzel modeller çıkıyor ki:)Ama bizim zamanımızda da o modeller güzeldi:)

aylin dedi ki...

arkadaşlar buradaki nişanlılık kıyafetlerin fiyatlarını nasıl öğrenebiliriz acaba???

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar :)

Aylin hanım, bazılarının altında firma sitesine giden link var oradan sorabilirsin, malesef diğerlerinin kaynaklarını bilmiyorum netten gördüklerim bunlar..

emresra dedi ki...

senin nişanlığında çok güzelmiş,
fatma sevildi favorim benimde ama ben nişanlığımı görümcemin ellerine teslim ettim içimede sindi hani :)

tesettür nişanlık dedi ki...

Pembe renge bayılıyorum. Pembe tesettür nişanlık modeli çok güzel. Banada kısmet olur inş :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Kurdeleli Kedi paylaşımların harika bayıldım...
18 Nisanda nişanım var ve ayyıldız moda evi linkinin altındaki dantelli ilk nişanlığa bayıldım onu bulamadım nereden bulabilirim yarıdımcı olabilirsen çok sevinirim..
Şimdiden teşekürler...

Kurdeleli Kedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kurdeleli Kedi dedi ki...

Rukiye Taşçı Photography yazıyor üstünde, o sanırım.. İnanın bilemiyorum model nereye ait.. belki fotoğrafçıdan yola çıkarak yardım isteyebilirsiniz yada modeli gösterip diktirebilirsiniz.. zamanınız da az kalmış, umarım aradığınız nişanlığa en kısa zamanda kavuşursunuz..

Zulal dedi ki...

Ben Fatma Sevildi'yi tavsiye ederim, zaten gerçek anlamda başka da tesettürlü moda tasarımcısı yok. Biz kendisinde diktirmediğimize çok pişman olduk:( Gidip gördüğünüzde tasarım, dikim ve kumaş kalitesi çok bariz...

hacerrrr dedi ki...

Slm 12. Siradaki kiyafete nssl ulasabilirim...cok Acil...

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Hacer hanım, ilgili linkleri modellerin altına koydum, diğerlerinin ise kaynaklarını bilmiyorum malesef, örnek olarak koymuştum..

Adsız dedi ki...

fiyatlar konusundan bilgi alablrmiyiz

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Fiyatlar hakkında malesef bilgim yok. Altlarındaki linklerden model sahiplerine ulaşıp fiyat sorabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

ben nısanlılk bakıyorum sıze ulasabılcegım bır numara varmı

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Muhsine hanım, modeller internetten alıntıdır, ben satış yada üretimini yapmıyorum.

Yorum Gönder