Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

12 Ocak 2013 Cumartesi

Sabun Yapımı - Eritip Yeniden Şekillendirme

S     BeSabun yapımıyla ilgili yeni yazım için aşağıdaki sayfaya buyrun arkadaşlar..http://kurdelelikedi.blogspot.com.tr/2014/07/sabun-yapm-2-bebek-sabunu.htmlbek şekeri olarak çok cici sabunlar yapıldığını değişik sitelerde görmüştüm.. Fikir çok hoş gelmişti bana ve denemek istedim.. Zaten bu "deneme" sevdam, bu ayran gönüllü hobiciliğim ne zaman son bulacak bilmiyorum :) Cam boyaları, ahşap boyaları, keçeler, kumaşlar derken bir de bu kalıplara tutuldum.. Güzel şekilli silikon kalıplar vardı bu iş için.. Dayanamadım birkaç tane aldım :)



   Netteki bilgilere göre hazır kalıp sabunları mikrodalgada yada benmari usulü ocakta eriterek istediğimiz kalıba doldurarak yeni sabunlar elde edebiliyormuşuz.. Ben de bu bilgilere aldandım ve her iki yöntemi de denedim.. Mikrodalga da kesinlikle erimedi, köpürüp şekil değiştirdi, az daha ısıyı yükseltince ise fırından dumanlar çıktı, mikrodalga kabım eridi sabun yine erimedi :))


    Benmari usulü için önce küçük parçalara kestim sabunu, yarım saat geçti erimedi azıcık yumuşadı... Sonra rendeleyerek denedim yine erimedi.. En son direkt tencereye koydum sabunu, biraz suyla karıştırdım, erir gibi oldu, biraz daha su ilave edince eridi.. Kalıplara döktüm ama hem erirken köpürdüğünden hem de sulandırdığımdan istediğim sabun görünümünü elde edemedim..

Bu da yarı saydam bir sabunla yaptığım denemem..

   Aslında gerekli malzemeleri alarak sabun yapmak mümkün fakat zehir salınımı yapabilecek maddeler var ve tehlikeli olduğunu okumuştum.. O sebeple çocuklu evde denenebilecek birşey olduğunu düşünmüyorum..

   Çok heveslenmiştim halbuki, renk renk sabunlar eritip şekillendirecektim, giderken arkadaşlarıma, aileme hediye olarak götürecektim.. Eğer başka bir yöntem bilen varsa, benimle paylaşırsa çok sevinirim.. Hazır sabunlarla bu kadar becerebildim..

    Kalıplar için diğer alternatifim ise mum eritmekti.. İşte onda güzel sonuçlar aldım :) Onu da bir sonraki yazımda paylaşmayı planlıyorum..

   Hoşçakalın :)

 Edit: Sabun bazıyla yaptığım ikinci denemem ile ilgili yazı için buraya buyrun :)

86 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

kalıplar çok güzelmiş....
çok güzel sonuçlar elde etmişsiniz...
ellerinize sağlık.........

otuz şirin yıl dedi ki...

Merhaba:)
Bende arkadaşımın kızının doğum gunu için dekoratif sabunlar arıyorum.
Yada kendim mi yapsam diye düşünmüştüm
Iyiki sana rastlayip yazını okudum
:)
Denememm bile artık
:)
En iyisi toplantılardan hazır almak

bahar yorgun dedi ki...

İyi cesaret edip denemişsiniz :) Aslında ben sonucu beğendim güzel duruyor

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Bahar hanım, şekil olarak güzel çıktılar ama elinize alınca dokusu o ilk resimdeki yeşil sabun gibi olmadı.. Yine de idare eder :)

Adsız dedi ki...

Ben sizin yerinizde olsam biraz doğal yağ veye zeytin yağı ekler yapardım :) Daha kıvamlı olacaktır :) Hemde içinde daha çabuk eriyecektir. Bu şekilde sabunların besleyiciliğini de arttırmış olursunuz diye düşünüyorum :) Bende denicem en kısa zamanda :)

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Sümeyye hanım, dediğinizi deneyeceğim, umarım daha çabuk erirler ve güzel olurlar.. teşekkürler :)

zuzu dedi ki...

ben de ilk defa 1-2 hafta önce yaptım ilk denememi ama eritmede bir sorun olmadı, bu iş için üretilen özel sabunlardan kullandım, benmaride hemen eridi, sizin kullandığınız farklı bir sabun muydu acaba?

Kurdeleli Kedi dedi ki...

zuzu, bu iş için eriyebilir sabun bazları var bazı sitelerde görmüştüm, onların 500 gr'ı 10tl civarında.. ben markette 500 gr.ı 2-3 tl olan normal el sabunlarından denedim, ekonomik olsun dedim ama güzel erimediler :)
Eriyebilir sabun bazıyla da denemek istiyorum ama fiyatı artı kargo parasını koyunca bir sabun kaça mal olur onu düşünüyorum :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

merhaba arkadaslar ben kendi blogumda seker hamurundan kurabiyeler yapiyorum kullanmadigim kaliplarla da sabun yapiyorum bir defa sizin gibi cok denedim ev sabunlariyla kesinlikle olmuyo bu is icin eriyebilen su bazlari var yine gida boyalari ile renklendiriliyor eger detayli bilgi isteyen olursa her zaman yardimci olurum ;))))

inanirx dedi ki...

Sevgi hanim 5-6 hafta sonra oglum dogacak allahin izniyle onun dogumu icin sabun dagitmayi dusundum bana yardimci olabilirmisiniz???? Mail adresim mehtap_inanir@hotmail.com simdiden tesekkur ederim.

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Mehtap hanım size mail atıp sevgi hanıma yönlendirdim..

Amie dedi ki...

Marketlerde bulunan dogal olmayan katkili sabunlar erit dok teknigi denilen bu sekilli butik sabunlar icin uygun degildir. Benmari veya mikrodalga yontemini dogru kullanmissiniz fakat kullanilan malzeme yanlis. Gliserinli sabun bazlarindan kullanmaniz gerekir. Bunlar beyaz ve seffaf olarak iki sekilde satiliyor fiyatlarida 18-20 tl arasi. Bu bir kilo bazdan 17-20 adet sekilli sabun elde edebilirsiniz. Bazin icine renk ve esansta ekleyebilirsiniz. Denemekten vazgecmeyin bence sabun yapimi gercekten cok keyifli :))

Amie dedi ki...

Marketlerde bulunan dogal olmayan katkili sabunlar erit dok teknigi denilen bu sekilli butik sabunlar icin uygun degildir. Benmari veya mikrodalga yontemini dogru kullanmissiniz fakat kullanilan malzeme yanlis. Gliserinli sabun bazlarindan kullanmaniz gerekir. Bunlar beyaz ve seffaf olarak iki sekilde satiliyor fiyatlarida 18-20 tl arasi. Bu bir kilo bazdan 17-20 adet sekilli sabun elde edebilirsiniz. Bazin icine renk ve esansta ekleyebilirsiniz. Denemekten vazgecmeyin bence sabun yapimi gercekten cok keyifli :))

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Yanlış sabun türünü kullandığımı geç de olsa farkettim.. Ben en iyisi sizin de dediğiniz gibi gliserinli sabun bazı alıp deneyeyim.. o kadar kalıp aldım boşa gitmesinler, denemeye devam :)

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Bir de benim kalıplar biraz büyük sanırım, 1 kg sabundan 17-20 adet çıkmaz, 10 tane çıksa iyi :)
Siz sabun bazlarını nereden alıyorsunuz? ben bir iki site buldum ama tavsiyeniz var mı bu konuda?

Amie dedi ki...

Ben natural active ve clementine sabun u denedim. İkisinden de iyi sonuc aldim bu arada cok tecrubeli gibi yaziyorum ama iki kere deneme yaptim ben de :) clementine sabun hemen kargoluyor urunu benim gibi sabirsizsaniz tavsiye ederim. Birde zeytinyagli ve balli yulafli sabun yaptim. Cocugunuz oldugu icin korkuyosunuz biliyorum ama herseyi adim adim yaparsaniz her hangi bir tehlikesi olmadigini gorursunuz bi ara uygun olursaniz mutlaka deneyin derim :)

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.. Denemeye çalışacağım :)

Adsız dedi ki...

Harika olmuşlarrrrrrrrrrrrrr bence hiiç vazgeçmeyin!!!!
Kalıba döktükten ne kadar sonra çıkarıyorsunuz yaklaşık olarak? Bir de dökmeden önce ve döktükten sonra kalıbı yağlamak ya da temizlemek gerekiyor mu?

Kurdeleli Kedi dedi ki...

teşekkürler :)
Ben eritirken sulandırdığım için, kalıptan çıkardıktan sonra suyu biraz buharlaştı ve küçüldüler sabunlarım malesef, onun dışında sonuç fena değil :)
yaklaşık 3 saat falan bekletmiştim sanırım.. zaten donunca belli oluyor..
kalıpların içi hafif yağlı gibiydi bana geldiğinde ama yağlanmasa da donunca kolayca çıkar diye düşünüyorum.. kalıbı da suyla yıkamak yeterli oluyor..

Adsız dedi ki...

Ne kadar hızlı bilgilendirdiniz :) Teşekkür ederim

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Rica ederim :)

Adsız dedi ki...

yarım kg lık eriyebilir sabundan kaç adet çıkar ki küçük kalıplarda ortalama 15 falan sanırım değil mi

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Bendeki kalıplar 75 gr. ile 110 gr arasında sabun alıyor.. mesela 75 gr.lık kalıptan 10 tane çıksın istersek 750 gr. sabun bazı lazım.. yarım kilodan 15 tane çıkması için çok küçük olması lazım kalıpların..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

sabun nasıl yapılır diye araştırırken blogunuza geldim:) Meraklardayım ve denemek istiyorum. Amie yazdığını deniycem clementin sitesine bakıyorum şimdi bence sizde yılmayın instagramda yapanları görüyorum çok zevkli görünüyor:) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Yok ben beceremedim :( Pütürlü kaldı erimedi bi türlü... Azıcık zeytinyağı koyduklarım da karardı sonradan. Ne yapmalıyım?

bilge dedi ki...

merhabalar bende kendi nikah hediyem için sabun yapmak istiyorum. tabi bunun için denemelere başlamam lazım. bana da şu işin sırrını verirseniz çok sevinirim.

bilge dedi ki...

merhaba,sabun kalıplarını nerden temin edebiriz acaba?

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Merhaba Bilge hanım,
Bu işin sırrını henüz çözmüş değilim aslında ama benim yaptığım şekilde olmayacağı kesin :) ya eriyebilir sabun bazı almalı yada sizden önceki yorumda yazıldığı gibi evde sabun yapımı öğrenilmeli.. ayrıca nikah için adet çok olacaksa tek kalıp yetmez, eritmişken en azından 8-10 kalıba dökmeli ki değsin.. kalıplar da oldukça pahalı, ben yurtdışından daha uygun getirtmiştim ama şu sitede ve benzeri sitelerde bulabilirsiniz..

http://www.sekershop.net/index.php?do=catalog/showLabel&labels=203-2#labels=203-2

yani sadece kendi nikahınız için uğraşacaksanız astarı yüzünü geçebilir benden söylemesi :)

Adsız dedi ki...

Onceliklere herkese kolay gelsin bende sabun yapiyorum cok zevkli eriyebilir sabun bazi kullaniyorum pratik oluyor siparislerimi daha hizli yetistiriyorum :) herkese tavsiye ederim cok eğlenceli bir ugrasi :

Adsız dedi ki...

Kaliplari nerden aliyosunuz

Adsız dedi ki...

Video da çok güzel anlatmışlar, hiç de zor gözükmüyor. Denemek lazım

http://www.tatlidilimler.com/2012/08/proje-1-eriyebilir-sabun-baz-ile-ilk.html

Unknown dedi ki...

https://www.facebook.com/genia.soap/media_set?set=a.149471991924131.1073741835.100005839921537&type=3

buradan istediğiniz ürünlerden seçebilir ya da istediğiniz özel kalıbı sipariş verebilirsiniz

kimya proje dedi ki...

Ben de tesadüfen sabun ile tanıştım ve arama motorlarından Natura Sabun Kursu'na ulaştık, İstanbuldalar ve her türlü sabun yapım tekniğini kolayca gösteriyorlar , bizevde çok yardımcı oldular,bu sabunlarda erime ve terleme en büyük sıkıntı, bu kursu alanların sabunları püf noktaları uygulamalı olarak öğrettiklerinden ve malzemeleri bitkisel özlü olduğundan bu sorunlardan kurtulmuş oluyor.herkeze de tavsiye ediyoruz.Ayşegül &Neslihan

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben edirneden yazıyorum tüm yorumları okudum burada sabun işi çok fazla ve sabun seçiminiz yanlış benmari usulü eriyo ama doğru sabunu seçmek gerekli biz meyve sabunu işini yapıyoruz emin olun çok güzel sonuçlar ortaya çıkıyor.isteyene yardımcı olabilirim

Adsız dedi ki...

merhaba, izmirde dekoratif ve butik sabun çalışmaları yapıyorum.toplu siparişlerde nişan,düğün hatıra sabunları,bebek doğum,mevlüd,sünnet hatıra sabunları çalışıyorum.bunun yanısıra kendi tasarımlarım hediyelik ve dekor amaçlı sabun modellerim de var.web sitesi ay sonunda açılacak,ulaşmak isteyenler g_uck@yahoo.com dan ulaşabilirler.teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Merhabalar yorumları okudum .Edirne mis sabunları yapımında rendelenen sabunlar ılık su yardımıyla elde yumuşatılıp şekil veriliyor .Sanırım kalıp kullanarak yapmak gerekirse biraz daha yumuşak bir kıvam elde etmek gerekir.Gliserinli sabun kullanımında ise sonralarında terleme olasılığı çok yüksek .Biz normal beyaz kalıp banyo sabunları kullanıyoruz .Benmari tekniğini sabun boyandıktan sonra cila olarak kullanıyoruz.Bende bebek mevlidi için sabun yapmayı düşünüyorum.Kalıpları en uygun nereden temin edebilirim diye gezinirken sizin sayfanıza rastladım.Çok güzel kalıplar var .Ama çok pahalılar ne yazık ki ...

Unknown dedi ki...

sabun bazı denemeniz istediğiniz sonucu çok daha güzel verecektir.

Adsız dedi ki...

merhaba lütfen banada cevap verin.sabun yapmak istiyorum ama bu kostik zararlı birde ne oranda katacağımız felan baya uzun iş. benim amacım hakiki zeytinyağlı sabun kullanmak. zeytinyağlı sabunu rendeleyip benmari usulü eritsem tekrar zeytinyağı döksem tekrar sabun olurmu ?

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Hazır sabunu eritmek pek istenilen sonucu vermiyor malesef.

Unknown dedi ki...

Bende sabun yapmak istiyorum

Unknown dedi ki...

bende kardeşimin nikah sabunlarını yapayım dedim daha yeni araştırmaya başladım mutfakdelisi.com dan kalıp-sabun-boya seti istedim. çokta pahalı değil ama okudukça gözüm korktu.eğer eritilerek çalışılıyorsa gerçekten çok zor .çünkü tek kalıp asla yetmez.bir süre Edirne de kaldım onlar dalan beyaz saf sabunu rendeleyip az su ile hamur haline getirip şekillendiriyorlardı.

Garnetgurumi dedi ki...

merhabalar;
dün bir sayfada konunun uzmanı tarafından bir tavsiye okudum denedim ve oldu.... normal market sabunu yada evdeki kalan artık sabunları suyun içine koyun ve eriyene kadar kaynatın, sabunlar tamamen eridiğinde su altta sabun üstte kalıyor. üstte kalan sabunu bir kepçe yardımıyla alın ve kalıbınıza dökün. kalıba dökmeden önce kalıba biraz kolonya fısfıslayın ve öyle dökün, dökme işini tamamladığınızda üstünde oluşan hava kabarcığı ve köpüğü yok etmek için yine kolonya püskürtün ve donması için bekleyin. ben evde kullanılmayan sabunları bu şekilde eritip normal plastik bir kaba döktüm detaylı özel bir kalıp değildi sonuç gayet iyi oldu. amacım minik sabunlarımı tekrar mutfakta elbezi sabunlamak için kullanmaktı ve sonuç gayet başarılı... tavsiye ederim. keyifli çalışmalar dileğim ile... :)

Adsız dedi ki...

Edirneli arkadaşlardan rica etsem mis sabun yapımında kullanılan sabunun markasını ve cilanın nasıl yapıldığını açıklayabilirler mi ?

Unknown dedi ki...

MERHABALAR BENDE SABUNA merak saldım diyebilirim.butik pasta ve kurabiye yapmaktayım.fakat söylenenleri denicem ama kafama takılan sey sabun bazınıkalıplara döktüğümüzde ne kadar süre beklicez...yani bir sipariş alsak mesela melek kanadı 30 adet nasıl olcak elimizde kalıptan kaç tane bulundurmalıyızki hızlı olsun...yani hemen donuyomu?şimdiden teşekkürler:))

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Selen hanım merhaba, ben sabun bazıyla çalışmadım henüz ama sanırım 5-6 saat kalıpta kalmalı en azından.. 5 tane de kalıbınız olsa 6 seferde istediğiniz adeti elde edersiniz ama kalıp ne kadar çoksa o kadar az tekrarlarsınız eritme işleminizi tabiki.. Kalıplar biraz pahalı olduğundan beni de düşündürüyor bu iş, yoksa aynı kalıptan 6-7 tane alınırsa seri bir şekilde üretilir.. Bir tane olunca hobiden öteye geçemiyorum, her seferinde ayrı ayrı eritmek çok zahmetli olur :)

Adsız dedi ki...

gözdeee benn bende sabun yapmak ıstıyorummm 1sabun bazı alınıp erıtılıcrek koku ve renklendırme hangı asamadaaa detaylı acıklayabılırmııısınızzz...vee bırrdee ılle sabun kalıbımı sart cok ozell bı aparatmıı kurabıye kalıplarındaa denenebılırmıı

Adsız dedi ki...

sabunun çatlamasını engellemek için yine benmari ile eritilmiş sabuna kuruduktan sonra batırıp çıkarmak iyi geliyor cila gibi hem parlaklık ta veriyor

Unknown dedi ki...

Merhaba, ben iki sabunu birbirine nasıl tuttururum diye soracaktım mesela melek kanadına bebeği nasıl yapıştırcam. teşekkür ederim

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Merve hanım, dediğinizi ben denemedim, bilen arkadaşlar cevaplarlar umarım.
Belki bir miktar erimiş sabun kanada sürülse üzerine bebek konulsa kuruyunca yapışmış olurlar mı diye geldi aklıma :)

Unknown dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkür ederim, deneyip mutlaka burada paylaşacağım.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Emiliesabun dedi ki...

Evet kurdelalı kedi yapıştırma için doğru bir seçim erimiş sabun biraz koyulaşmaya başladığında yapıştırma işlemi yapılıyor. Bende böyle işleri büyük zevkle yapıyorum, takip etmek isterseniz "emiliesabun" facebook ve instagramdan takip edebilirsiniz. Ayrıca yardımcı olabileceğim başka bişey varsa memnuniyetle..

Unknown dedi ki...

sabun malzemeleri bizde çok kaliteli ve uygun boya esans baz
instagram :sabunmalzemeleri
VOLKAN KİMYA CHEMICALS
TAHTAKALE MEYDANININ SAĞINDA İSPARK OTOPARKI VAR RÜSTEM PAŞA CAMİSİ TARFINDA KAHVE DÜNYASI VAR YAN SOKAĞINDAN GİRİN 50 METRE İLERİDE BALKAPAN SOKAKTA TAHTAKALE ECZANESİ VAR ONUN İKİ YANIYIZ.0212 522 40 58

Unknown dedi ki...

selam arkdaslar ben büşra hedıyelık sabunlar yapıyorum ılgılnmek ıstersenız 05079137502 hediyesabun@hotmail.com maıl atabılrısnz

Adsız dedi ki...

Öncelikle herkese merhabalar sevgili kurdeleli kedi yayınladığınız fotoğraftaki bebekli sabun kalıbı çok hoşuma gitti bu aralar ben de bu sabun konusuna merak salmış durumdayım o kalıpları nereden aldığınızı öğrenmek istiyorum. Saygılar. .

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Kalıpları yurtdışından almıştım.
Türkiye'de şu ve benzer sitelerde bulabilirsiniz sanırım.

http://www.sekershop.net/index.php?do=catalog/results&q=bebek

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Hatta burada aynısı var..

http://www.sekershop.net/Bebek-Temali-Sabun-Kalibi-01,PR-2672.html

Simden dedi ki...

Merhabalar, bende butik sabun yapımına merak salmıştım şimdilerde ise sipariş üzerine çeşitli şekillerde, renklerde,kokularda yapıp istenilen yere yolluyorum.sizlerde isterseniz bana facebooktaki Simli Sabun Kokusu-Simden Aksoy'dan veya simlisabunkokusu.blogspot.com.tr , kutluksimden@gmail.com adreslerinden ulaşabilirsiniz.Söz,nişa,kına,düğün,mevlid,doğum günü ve tüm özel günler için hoş kokulu güzel bir hediye olacaktır.

Adsız dedi ki...

merhabalar bız mersınde ıkı arkadas sabun ve kokulu tas yapıyoruz ıstedınız sabun suan elımızde yok ama en yakın zaman temin edecegız yalnız bunun yanında sabun kalıbı esans boya ve kokulu tas ham maddesi satmaktayız kokulu tası bu kalıplarla yapıyorsunuz bır dıp not geçmek ısterım sabunu kalıba döktükten sona 5-6 saat beklemenize gerek yok en fazla yarım saat beklemenız yeterlı olacaktır bızı takıp etmek ıstersenız ınsagramda savoons yazmanız yeterli facebooktan da savons tasarım yazarsanız oradan sormak ıstedıgınız takıldıgınz yerlerde sıze yardımcı olmak ısterımhepınıze sımdıden başarılar

Unknown dedi ki...

merhabalar bende sabun yapmaktayım ilgilenenlere hatice susam facebook adresinden ulaşabilirsiniz herçeşit bebek malzemesi yapılır,

karaca dedi ki...

Merhaba
bende guzel kokulu farkli sekillerde sabunlar yapiyorum almak yada gormek isteyenleri facebooktaki dekoratif sabun sayfami begenmeye davet ediyorum :)

Unknown dedi ki...

yapılışlarınıda bize yazsanız çok iyi olur arkadaşlar :) hatice susam - karaca - simden.

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Ben Neslihan.
Kimya Yüksek Mühendisiyim.
Sabun ile ilgili bütün sorularınıza, sorunlarınıza yardımcı olabilirim.
neslihanakyag@gmail.com
facebook sabunsanat'tan bana ulaşabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar hersey cok guzel cok guzel yorumlar gelmis ama cogu reklam olmuş neden kimse nsl yapıldığını anlatmior illa sabun bazı sartmi bu sabun yapiminda

neslihan dedi ki...

Mrb arkadaşlar, sizi mutlu edecek bir fikir sunuyorum, sabun işine bende çok merak saldim,sabun bazi,boyasi,esansini fln geçtim maalesef kaliplari çok pahali ;(( bende önce bu kalip sorununu çözmeye karar verdim,silikon kalibimi hoşuma giden ve kalibi güzel bir şekilde cikabilecek objeler le yapmaya karar verdim ve şuan yapma asamasindayim,çikan silikon kaliplarim çok hoş gorunuyolar,sabun için malzeme alip sabunlarimi da yapmaya baslayacagim inşallah.silikon kalibi için bilgi isteyen olursa yardimci olurum emin olun hem masrafsiz,hem de kaliba kadar sizin emeğiniz ;))

neslihan dedi ki...

Evet sabun bazi dişinda alternatif varmi yardimci olun akadaslar

Adsız dedi ki...

Ben azda olsa sabun kursuna gitmistim biz hiz eriterek ypmdik sabunu rendeleyip uzerine tam htrlamiorum ama 2 yada 3 avuc su koyup hamur kivamina getirip o sekilde kullandik ama ben sadece kiraz erik cilek faln ypmistim kursun dewaminda blki benim dedigim gibi kaliba koyup kurutuolrdir deneyip yorumlrsaniz bizde yaprz umarim

Adsız dedi ki...

Buraya nsl resim yukleyebilirim ???

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Öyle bir özellik var mı, bilmiyorum malesef..

kurabiyemtuana.com dedi ki...

sır ısıtıcı mı kullansanız kı parafın erıdıgıne gore

Irmak sabun ve sekerevi dedi ki...

Bende bi merakla basladim bu sabun isine.hazir sabun bazlari var kokusuz ve renksiz.ben onlari alip kullaniyorum.iki dakikada mikrodalgada eriyor.renklendirip kaliplarima dokuyorum.cok begenildi.bir sürü siparis aliyorum.ozellikle bebek ve dogumgunlerine cok tatli oluyorlar.keyifli bi is.

Irmak sabun ve sekerevi dedi ki...

Keyifli bi is.severek yapiyorum.ama hazir sabunlari kullanmiyoruz.kokusuz renksiz sabun bazi kullaniyoruz.cabucak eriyor.renklendirip kaliba dokuyoruz.sonuclar harika. Cok beğenildi cok satiyorum

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Ben de doğacak oglumun bahanesiyle onun hediyeliklerini hazırlamak için, bu sefer sabun bazı, renklendirici ve esans alarak tekrar işe koyuldum.. dediginiz gibi mikrodalgada hemen eridi, bu yazımdaki denemelerim ne kadar boşunaymış onu farkettim :) Sonraki yazımda yaptığım sabunları koyacağım inşallah..

Unknown dedi ki...

Su bilipte yorum yapmayan arkadaslar ne cimrisnz ya soruyorlar size nasil yapıyorsunuz die hepiniz anca reklam yapmisnz arkadaşlar bende aldım malzmekrimi hepsi elimde var ama almadan önce you tube girdim yaklasik 1 hafta yapım asamalrini dikkat ettim you tube ve nasil tv die girin orda hepsi yazıyor soyleniyyor tek tek.. Denedim gayet de kolay hem 3 5 saat degil ya sadece 15 dk 20 dk kadar sonra cikarin kalplardan bisey olmaz super oluyor sabunu doktukten sonrada balincuk olmaması icin kolonya puskurtuyoruz bende bu is ve buna benzer isler yapicam hobby üzerine faceden madame cocochun tasarım dünyası die girerseniz görürsünüz hiscakiln

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Sabun yapımıyla ilgili yeni yazım için aşağıdaki sayfaya buyrun arkadaşlar..

http://kurdelelikedi.blogspot.com.tr/2014/07/sabun-yapm-2-bebek-sabunu.html

Unknown dedi ki...

benim yaptıgım sabunlar gun gectıkce kuculdu seklı bozuldu sabun bazı ıle yapıyorum benımle aynı sorunu yasayan var mı? birde gıda boyası kullanıyorum kullanan var mı?tesekkurler

Unknown dedi ki...

Merhaba neslihan silikon kalıbı için bilgi isteyen olursa yardımcı olurum yazmışsınız size nasıl ulaşabilirim. Şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

Erime ve terleme püf noktası nedir.yardimci olurmusunuz

Unknown dedi ki...

Merhaba özellikle bebek ten rekli bazla yaptığım bebeklerimde terleme oluyor. Hiç hoş görünmüyor. Bu terlemeyi engellemek için ne yapabilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

miskokuluev instagram hesapları

isterseniz sabun istersen taş ya da kalıp
ben aldım hem uygun fiyata yapiyorlar hemde işin içine sevgi ve güleryüzlerini yansitiyorlar, siparisimi verdim ve ufakta olsa bir hediye ve notla karşılaştım. onlarla tanışmanizi tavsiye edin

Adsız dedi ki...

Bu konuda size yardımcı olabilirim facebook tan usta eller sabuna dair sayfasini begenip sioariş verebilirsiniz

Mltm dedi ki...

Merhabalar.. Ben nikahım için kokulu sabun yapmak istiyorum 1 kg lık sabun bazından ortalama kaç tane sabun çıkar acaba bilgilendirirseniz sevinirim..

Mltm dedi ki...

Merhabalar..Ben nikahım için kokulu sabun yapmak istiyorum 1 kg lık sabun bazından ortalama kaç sabun çıkar acaba bilgilendirirseniz sevinirim..

Kurdeleli Kedi dedi ki...

@Mltm merhaba, Çıkan sabun adeti kalıp büyüklüğünüze göre değişiyor. Bebekli sabunlar yaklaşık 80 gr sabun alıyor mesela, 1 kilodan 12 sabun falan çıkmıştır sanırım. Daha fazla sabun alan kalıplarım var mesela 7-8 adet cıkıyor 1 kg.dan

Adsız dedi ki...

merhaba normal olan beyaz sabun bazina göre zeytinyagli sabun bazi hem daha sert hemde erimedi. sizce bazmi bozuk geldi.yoksa zeytinyagli sabun bazi nasil eritilir.

Yorum Gönder