Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

11 Ocak 2013 Cuma

Annesinin Kabak Tatlısı..


    Hayır bu bir tatlı tarifi değil, sadece tatlının fotoğraflarını göreceksiniz :)


Genelde pozlarımızı artık şapkalı veriyoruz, sebebini aşağıda anlayacaksınız.. 
Pek kafasında şapka tutmuyor Emirhan aslında ama kafasında olduğunu farkedene kadar baya gidiyor.


Saçları doğduğundan beri cılız ve az, ayrıca uzun ve kısa saçlar çok düzensiz duruyordu. Birçok kişi sıfıra vurmamı tavsiye etti, ama az da olsalar ben o saçlara hiç kıyamıyordum.. Babasının küçüklüğü de böyleymiş o yüzden genetik yapıyı zaten değiştiremeyiz. Yani kestirdim diye fırça gibi saçlar beklemiyorum :) Ama en azından daha düzenli çıkar, belki biraz toparlanır diye artık kestirmem gerektiğini düşündüm (yada ikna oldum diyelim :))


Vee.. annesinin tatlısı oldu kabak tatlısı :)
Aslında yazın kestirmek daha mantıklı gözükse de, nasılsa kışın daha çok evdeyiz yazın gezeriz, o zamana kadar uzasın mantığıyla şimdi kesmeye karar verdik.. Kayınvalidemlerde traş makinasıyla hallettik olayı.. Önce makinanın sesine alıştırdık bizimkini, keserken ilk başta biraz kıpırdandı ama sonra uslu uslu durdu, hoşuna gitti hatta :) 
Bu hali bazen lösemili çocukları hatırıma getiriyor, bir kez daha şükrediyorum, Allahım diyorum sen onlara şifa ver, oğlumun da sağlığını sıhhatini eksik etme, saç nasılsa uzar..


Emirhan ve yeni idolü Calliou :P

Kestireli 1 hafta oldu bugün, 5 mm kadar uzadılar sanırım :) İlerleyen zamanlarda nasıl bir şekil alacak merakla beklemedeyim.. 

Hazır kestirmeye başlamışken, kestirelecek birşey daha var ama ona da bir türlü cesaret edemedik :) Sünnet ettirsek dedik, klample mi olsun klasik metod mu olsun derken yöntemine karar veremedik önce, sonra bizimkisinde doktor muayene fobisi gibi bişey başladı aşılardan sonra, o masaya yatar yatmaz ağlıyor, durur mu bu sünnette dedik.. Anestezi verilmesini de göze alamadık derken kaldı.. Keşke ilk 3 ay içinde sünnet ettirseydik diye düşünüyoruz şimdi, dönmeye başlamadan en iyisi.. Şimdi altını zor değiştiriyorum kaçıp gidiyor çoğu zaman.. sünnete gitsek ne yapar Allah bilir :)

Şimdilik bizden bu kadar.. Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Maşallah ne kadar Allah bağışlasın :) şapkasıda çok yakışmş :)
Allah korusun ve şifa versin bütün hastalarımıza.

yasem dedi ki...

çok tatlı maşallah allahım oda kayu seyrediyor :)

Yorum Gönder