Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

15 Ekim 2014 Çarşamba

İki Kardeş Arasındaki 7 Farkı Bulunuz :)


Selamlar,

Birkaç fotoğrafla bizim ufaklıkları karşılaştırmak istedim. Mustafa Kerem'i abisinin bebeklik kıyafetleriyle çekmişken arşivden Emirhan'ın benzer fotolarını buldum.



Bizim ailedekiler "Aynı Emirhan bu" diyorlar. Oysa doğumhanede Kerem doğar doğmaz yanıma getirdiklerinde abisine benzemediğini düşünmüştüm. Gözleri ilk günlerde oldukça maviydi, Emirhan ise koyu renkli doğmuştu. En bariz fark göz rengi, kaş ve burun yapısı. Ama o da bu fotoğraflarda çok anlaşılmıyor. Gözleri de yavaş yavaş ela gibi oldu, bakalım zamanla daha da koyulaşacak mı.
Doğumhanede, her ikisi de dogdugunda doktorun ilk söyledigi şey "aaa kabak bu" olmuştu :) İkisinin de kafasındaki saçlar tüy gibiydi ve çok azdı.
Fotolara bakınca oldukça benzer bebekliklere sahip olacak gibiler, bakalım büyüdükçe nasıl olacaklar :)


Vee kardeşlerin şimdiki halleri :) Araları 2 yaş 7 ay 9 gün..

Anılarım tazeyken doğum hikayemizi de yazmak istiyorum ama bakalım, hayli uzun bir yazı olur sanırım, toparlayabilirsem yazacağım.

Sevgiyle kalın..



5 yorum:

CAFE MERCİMEK dedi ki...

kesinlikle benziyorlar bence, Allah bahtlarını güzel yapsın maşallah

Unknown dedi ki...

Ayyy bunlar tıpkı aynı ya:)))Maşallah Çok tatıllar

feraceli hanım kız dedi ki...

Allah'ım ya bunlar ne kadar tatlı böyle çok şirinler Maşallah tıpkısının aynısı :) bu arada banada beklerim http://mormurekkepblog.blogspot.com.tr

Özlem Karadeniz dedi ki...

Allah nazarlardan korusun çok benziyorlar maşA'llah.. Ne güzel bu günlerin tadını çıkartın çünkü en güzel günleriniz ben üç kere yaşadım bu anları Allah herkese yaşatsın.. sevgiler..

Özlem Karadeniz dedi ki...

Sizi takibe aldım bende beklerim :)

Yorum Gönder