Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

22 Aralık 2012 Cumartesi

Emirhan'ın Bebek Şekerleri

     Emirhan'ın doğumundan önce bebek şekerlerini bolca incelemiştim.. Hem doğum sonrası gelenlere hem de mevlüt için ikram etmeye bir şeyler bakıyordum.. Önce yurt dışından ithal, bebek arabası şeklindeki olan bu kutuları buldum.


  Bunları satan kişinin elinde 40 adet kadar kalmış, bana yetmeyecekti ama değişiklik olsun belki mevlütte veririm diye düşünerek aldım.. Kenarlarına Photoshopta yaptığım isim kağıtlarını kurdele ile bağladım.


İçleri de bu şekilde açılıyor, grek tül kesip badem şekeri koydum.


    Bu da bana geldiği zamanki halleri.. Katlamak biraz uğraştırdı açıkçası :)

    Diğer şekerleri de kendim yapmaya karar verdim. Bu çerçeveli kutuları ve süslemek için de kurdele, kalpli taş ve mavi tüy aldım.. Bir de içlerine badem şekeri koymak için organze keselerden aldım. Ortaya böyle bir şey çıktı :)



Bu da sepetimizden bir görüntü (yada görüntüydü diyeyim :) Artık sadece birkaç tane arabalı model kaldı, çerçeveliler daha çok sevildi :) Sepeti de çerçeveler gibi puantiyeli seçtim.

Aslında ilgilenen olursa ve bana önceden haber verirse bu şekerlerden sipariş çalışmayı düşünebilirim :) Pembesi de yapılabilir.

Sevgiyle kalın..


0 yorum:

Yorum Gönder